Site icon Emobilite.cz

Ford nemá v plánu oddělit podniky s elektromobily a benzínovými vozidly

Někteří investoři tlačili na Ford a konkurenční General Motors Co (GM.N), aby oddělili své provozy EV jako způsob, jak lépe využít plnou hodnotu těchto podniků. Lídr EV Tesla Inc (TSLA.O) je nejhodnotnější automobilkou na světě.

Ford dříve popřel zprávy o tom, že zvažuje vyřazení provozu EV nebo spalovacích motorů. Americká automobilka minulý měsíc uvedla, že bude mít roční kapacitu na celosvětovou výrobu 600 000 elektromobilů v rámci 24 měsíců.

Farley řekl, že jeho manažerský tým se domnívá, že podniky EV a ICE v USA nedosahují výkonnosti na základě zisků

Generální ředitel také řekl, že Ford věří, že může ze svého tradičního podnikání ICE vytěžit mnohem více nákladů díky lepší kvalitě, nižším strukturálním nákladům a snížené složitosti vozidel.

Máme příliš mnoho lidí, máme příliš mnoho investic, máme příliš mnoho složitosti a nemáme odborné znalosti v oblasti převodu našich aktiv,“ řekl Farley o obchodu s vnitřním spalováním. „To je jednoduchá odpověď. „

Abychom dosáhli marží (u elektrických vozidel), které vidíme ve společnosti jako Tesla, potřebujeme mít skutečné odborníky, kteří dokážou řídit takové měřítko,“ řekl a dodal, že Ford potřebuje najmout více lidí, kteří pracují v oblasti elektrických komponent, pokročilé elektrické architektury a digitální zkušenosti zákazníků.

Ford nemá v plánu oddělit podniky s elektromobily a benzínovými vozidly

Ford nemá v plánu oddělit podniky s elektromobily a benzínovými vozidly. Pokud jde o elektromobily, Farley řekl, že Ford pracuje na dohodách k zajištění dodávek klíčových surovin pro baterie, jako je lithium, nikl, vzácné zeminy a měď, aby se minimalizovalo riziko.

Pokud jde o distribuci vozidel, řekl, že Ford musí ze systému odstranit „bohužel drahé“ zásoby a usnadnit spotřebitelům rezervaci a sledování montáže vozidla před jeho dodáním.