Předehřátí baterie
Stejně jako v případě BMW i7 půjde v budoucnu předehřívání baterie spustit i manuálně. Systém také využívá odpadní teplo generované elektrickými pohony k tomu, aby baterii před nabíjením uvedl do co nejlepšího teplotního okna, protože pokud je baterie příliš studená, nelze ji nabíjet maximálním nabíjecím výkonem.
Doposud byla funkce spojena s aktivním naváděním do cíle v navigačním systému BMW, aby bylo možné od zákazníka co nejvíce odebrat, ale také aby se zabránilo prodloužení doby nabíjení, pokud zákazník zapomene baterii předehřát. To dříve způsobovalo problémy zákazníkům, kteří dávají přednost navigaci přes Apple Carplay nebo Android Auto. Kromě toho mohl vůz předehřát baterii pouze tehdy, pokud byla nabíjecí stanice uložena také v navigačním systému. Což může u nově instalovaných stanic chvíli trvat.
Parkovací asistent
Další novinkou modelu iX je rozšířený parkovací asistent Professional. Umožňuje ovládat funkce parkovacího a manévrovacího asistenta s dálkovým ovládáním prostřednictvím mobilní aplikace „Moje BMW„. Řidič může například přerušit započatý parkovací postup, opustit vozidlo a poté pokračovat v manévru, přičemž může zvenčí sledovat okolí vozidla.
Manévrovací asistent dokáže zaznamenat a uložit až deset manévrovacích procesů na různých místech. Délka každé trasy může být až 200 metrů a celková délka až 600 metrů. Když řidič opět dorazí na výchozí místo, systém převezme kompletní řízení, včetně akcelerace, brzdění a řízení, a v případě potřeby i několikanásobné změny směru jízdy a řazení v plně automatizované podobě. Může tak například opakovat již jednou uložený manévr v úzkém podzemním parkovišti.
Všechny modelové varianty iX, stejně jako i7 xDrive60 a iX1 xDrive30, se dodávají také s nabíjecím kabelem Mode 3 Professional, který je určen pro nabíjecí výkon až 22 kW.